Život umjetnosti 64 (2001)
EDITOR-IN-CHIEF: Sandra Križić Roban
EDITORIAL BOARD: Branka Stipančić, Petar Prelog
JOURNAL COUNCIL: Željka Čorak, Tonko Maroević
AUTHORS: Branka Slijepčević, Nada Beroš, Sandra Križić Roban, Ivana Keser, Iva Radmila Janković, Sonja Briski Uzelac, Ana Dević, Igor Španjol, Nebojša Jovanović, Miško Šuvaković, Peter Carrier, Snješka Knežević, Ljiljana Kolešnik, Petar Prelog, Jasna Galjer, Krešimir Rogina, Marina Gržinić
DESIGN: Igor Kuduz – Mario Aničić, pinhead_ured, Zagreb
CONTENTS
4–17
Branka Slijepčević
Boris Cvjetanović
Boris Cvjetanović
18–29
Nada Beroš
Hans Haacke – borac protiv podmićivanja povijesti
Hans Haacke – a fighter against bribing history
30–39
Sandra Križić Roban
Umjetnost nije lijepa
Art is not beautiful
40–51
Ivana Keser
Marjetica Potrč – voda, komunikacija, prebivalište
Marjetica Potrč – water, communication, shelter
52–65
Iva R. Janković
Ja je netko drugi
I is someone else
66–75
Sonja Briski Uzelac
Umjetnik kao posttotalitarni subjekt
Artist as a post-totalitarian subject
76–83
Ana Dević
„Nazovi x radi umjetnosti“
“Call x for art”
84–95
Igor Španjol
Što nije u glavi, jest u mobitelu
What’s not in your head, it’s in your mobile phone
96–105
Nebojša Jovanović
Šejla Kamerić, ili ispunjavanje neispunjivog
Šejla Kamerić or attaining the unattainable
106–117
Miško Šuvaković
Umjetnosti i realističke sablasti kulture
Arts and realistic phantoms of culture
118–131
Peter Carrier
Fiksiranje sjećanja. „Spomenik ubijenim europskim Židovima“ u Berlinu
Memorial fixation. The “Monument for the murdered Jews of Europe” in Berlin
RECENZIJE
132–133
Snješka Knežević
Pitanja manirizma
134–136
Ljiljana Kolešnik
Likovna kritika u Hrvatskoj 1868.–1951.
137–138
Petar Prelog
Doprinos tumačenju europskog modernizma
138–140
Jasna Galjer
Kratka povijest s dugom tradicijom
140–142
Krešimir Rogina
Slavko Löwy – arhitektonski univerzalizam prilagođen lokalnim uvjetima
142–144
Jasna Galjer
Umjetnost kao konstruktivna utopija
PRIJEVOD
146–151
Marina Gržinić
Posablašćivanje Europe