Radovi Instituta za povijest umjetnosti 34 (2010)
Glavna i odgovorna urednica
Mirjana Repanić-Braun
Uredništvo
Sanja Cvetnić (nezavisni vanjski član), Katarina Horvat Levaj, Irena Kraševac, Mirjana Repanić-Braun, Petar Prelog, Ivana Valjato Vrus, Danko Zelić
Urednički savjet
Ivo Babić (Trogir), Marcel Bačić (Zagreb), Elmar Brohl (Marburg), Géza Galavics (Budapest), Emil Hilje (Zadar), Herbert Karner (Wien), Vladimir Marković (Zagreb), Tonko Maroević (Zagreb), Silvia Meloni Trkulja (Firenze), Milan Pelc (Zagreb), Götz Pochat (Graz), Andrej Smrekar (Ljubljana), Radoslav Tomić (Split), Marino Viganò (Padova)
Sadržaj
7‒18
Ivan Josipović
„Majstor koljanskog pluteja“ u stilskom razvrstavanju predromaničke skulpture iz Galovca kod Zadra
„Master of the Koljane Pluteus“ in the Stylistic Classification of Pre-Romanesque Sculpture from Galovac near Zadar
19‒30
Igor Fisković
Dva raspela Andree Fosca na Hvaru
Two Crucifixes by Andrea Fosco on the Island of Hvar
31‒50
Predrag Marković
Sakristija šibenske katedrale: ugovor, realizacija i rekonstrukcija
Sacristy of the Šibenik Cathedral: The Contract, Its Realization and Reconstruction
51‒62
Donal Cooper – Marijana Kovačević
Relikvijar Presvete krvi Kristove u bazilici Santa Maria Gloriosa dei Frari u Veneciji – djelo zlatarskog majstora Evanđelista Vidulova iz Zadra
The Reliquary of the Holy Blood in Santa Maria Gloriosa dei Frari, Venice by Evangelista Vidulić of Zadar
63‒82
Ivan Matejčić
Povodom restauracije renesansnog raspela iz Eufrazijane
In occasione del restauro del crocifisso rinascimentale della basilica Eufrasiana di Parenzo
83‒90
Vladimir Marković
Prijedlog za Vincenza Scamozzia – projekt za dogradnju splitske katedrale
Proposal for Vincenzo Scamozzi – Project for the Enlargement of the Split Cathedral
91‒100
Laris Borić
Zadarsko poprsje providura Giangiacoma Zanea – prijedlog za Tripuna Bokanića
The Portrait Bust of Proveditor Giangiacomo Zane – Proposal for Tripun Bokanić
101‒112
Daniel Premerl
Zagreb Cathedral’s Reliquary Bust of Saint Stephen the King: the Context of its Commission and its Attribution
Relikvijar-poprsje svetog Stjepana kralja iz zagrebačke katedrale: atribucija i kontekst narudžbe
113‒120
Radoslav Tomić
Dva priloga za baroknu umjetnost u Boki kotorskoj
Two Contributions to the Baroque art in Boka Kotorska
121‒130
Damir Tulić
Nova djela Jacopa Contieria u Dalmaciji
New Sculptures by Jacopo Contieri Identified in Dalmatia
131‒148
Dragan Damjanović
Herman Bollé i obnova građevina zagrebačkog Stolnog kaptola nakon potresa 1880. godine
The Cathedral Chapter of Zagreb, Herman Bollé, and His Reconstruction after the Earthquake of 1880
149‒164
Ivana Rončević
Nikola Mašić i talijansko slikarstvo ottocenta
Nikola Mašić and the Ottocento Painting in Italy
165‒180
Marina Bagarić
Arhitektura Zagrebačkoga zbora od 1910. do 1935.
Architecture of Zagrebački Zbor between 1910 and 1935
181‒188
Petar Prelog
Tiljak protiv Babića: o obilježjima ideoloških razilaženja u hrvatskoj umjetnosti početkom tridesetih godina 20. stoljeća
Tiljak against Babić: Characteristics of Ideological Controversy in Croatian Art in the Early 1930s
189‒200
Lovorka Magaš
Izložba Deutscher Werkbunda Film und Foto na zagrebačkoj Međunarodnoj fotografskoj izložbi i hrvatska fotografija početkom 1930-ih
Exhibition of Deutscher Werkbund Film und Foto at the International Photography Exhibition in Zagreb and Croatian Photography in the Early 1930s
201‒210
Iva Pasini Tržec – Ljerka Dulibić
Doprinos Imbre I. Tkalca (i G. B. Cavalcasellea) formiranju zbirke biskupa J. J. Strossmayera
Contribution of ImbroI. Tkalac (and G. B. Cavalcaselle) to the Art Collection of Bishop J. J. Strossmayer
211‒224
Ljiljana Kolešnik
A Decade of Freedom, Hope and Lost Illusions. Yugoslav Society in the 1960s as a Framework for New Tendencies
Desetljeće slobode, nade i izgubljenih iluzija. Jugoslavensko društvo 60-ih kao okvir Novih tendencija
225‒240
Sandra Križić Roban
Vrijeme spomenika. Skulpturalni, arhitektonski, urbanistički i drugi načini obilježavanja Domovinskog rata
The Age of Monuments: Sculptural, Architectural, Urbanistic, and Other Ways of Commemorating the Homeland War