Život umjetnosti 105 (2019.)
Cijena: 5,31 €
GLAVNA I ODGOVORNA UREDNICA: Ivana Mance
UREDNICE TEMATA: Ljiljana Kolešnik, Sanja Horvatinčić, Sanja Sekelj
UREDNIŠTVO: Tamara Bjažić Klarin (Institut za povijest umjetnosti, Zagreb), Sanja Horvatinčić (Institut za povijest umjetnosti, Zagreb), Vladimir Kulić (FAU School of Architecture, Fort Lauderdale), Dalibor Prančević (Filozofski fakultet, Split), Beti Žerovc (Filozofska fakulteta, Ljubljana)
IZVRŠNA UREDNICA: Sanja Sekelj
UREDNICA MREŽNIH IZDANJA: Irena Šimić
UREDNIČKI SAVJET: Nikola Dedić (Fakultet muzičke umetnosti, Beograd), Leonida Kovač (Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb), Elke Krasny (Akademie der bildenden Künste, Wien), Suzana Milevska (Politecnico di Milano), Nicolas Sawicki (Lehigh University, Bethlehem), Luka Skansi (Filozofski fakultet, Rijeka). Łukasz Stanek (School of Environment, Education and Development, Manchester), Mechtild Widrich (School of the Art Institute of Chicago)
PRIJEVOD: Lida Lamza, Marina Schumann, Tanja Vohalski Adamić
LEKTURA I KOREKTURA: Dunja Aleraj Lončarić
UDK: Lina Šojat
DIZAJN, PRIJELOM I PRIPREMA ZA TISAK:
Ivan Klisurić
AUTORI: Laura Sánchez Carrasco, Andreja Der-Hazarijan Vukić, Ana Esteban-Maluenda, Lucija Ečim, Jasenka Ferber Bogdan, Fokus Grupa, Paul Girard, Daniele Guido, Ljiljana Kolešnik, Christophe Leclercq, Maria Giovanna Mancini, Luis San Pablo Moreno, Júlia Perczel, Dalibor Prančević, Ellen Prokop, Tihana Puc, Luigi Sauro, Luka Skansi
NASLOVNICA: Fokus Grupa, Nevidljiva tvar / Invisible Matter, 2017.
1–16
VIZUALNI ESEJ
Fokus Grupa
Nevidljiva tvar
Invisible Matter
22–41
Ljiljana Kolešnik
Uvodnik
Introductory Note
42–75
Tihana Puc
Mreže izložbi u „globaliziranom” polju suvremene umjetnosti — slučaj suvremenih umjetnika iz Hrvatske
Exhibition Networks in the “Globalized” Contemporary Art Field — The Case of Contemporary Artists from Croatia
– Izvorni znanstveni rad / Original Scientific Paper
Tihana Puc: Prilozi / Appendicies
76–109
Júlia Perczel
Je li struktura kontekst ili sadržaj? Metoda uspoređivanja muzejskih zbirki temeljena na podacima
Is Structure Context or Content? A Data-Driven Method of Comparing Museum Collections
– Izvorni znanstveni rad / Original Scientific Paper
Júlia Perczel: Prilozi / Appendicies
Júlia Perczel: Vizualizacije / Visualizations
110–137
Christophe Leclercq, Paul Girard, Daniele Guido
E. A. T. Datascape: eksperiment u digitalnoj socijalnoj povijesti umjetnosti
The E.A.T. Datascape: An Experiment in Digital Social History of Art
– Izvorni znanstveni rad / Original Scientific Paper
138–157
Maria Giovanna Mancini, Luigi Sauro
Konceptualni model za likovnu kritiku
A Conceptual Model for Art Criticism
– Prethodno priopćenje / Preliminary Paper
158–179
Ana Esteban-Maluenda, Laura Sánchez Carrasco, Luis San Pablo Moreno
ArchiText Mining: primjena tekstualne analitike na istraživanje suvremene arhitekture
ArchiText Mining: Applying Text Analytics to Research on Modern Architecture
– Prethodno priopćenje / Preliminary Paper
180–195
Jasenka Ferber Bogdan, Andreja Der-Hazarijan Vukić
Arhiv za likovne umjetnosti: dva desetljeća digitalizirane povijesti umjetnosti
The Fine Arts Archives: Two Decades of Digitized Art History
– Prethodno priopćenje / Preliminary Paper
196–213
Ellen Prokop
Digitalna povijest umjetnosti za mase? Uloga javnoga digitalnog laboratorija za povijesti umjetnosti
Digital Art History for the Masses? The Role of the Public Digital Art History Lab
– Prethodno priopćenje / Preliminary Paper
215–223
Dalibor Prančević, Lucija Ečim
Conversational Form: An Interview with Peter Halley and Lauren Clay
Peter Halley & Lauren Clay: Qube, Kula Gallery, Split
224–231
Luka Skansi
Svjetonazor i povijest
Nataša Bodrožić, Lidija Butković, Saša Šimpraga, ur. Pejzaži potrošačke kulture u socijalističkoj Jugoslaviji
232
Autori
Authors
Cijena: 5,31 €