Obavijesti
Natječaj

Natječaj za višeg savjetnika za računovodstvo

Na temelju Zakona o visokom obrazovanju i znanstvenoj djelatnosti (NN 119/22) i Statuta Instituta za povijest umjetnosti, Institut za povijest umjetnosti, Ulica grada Vukovara 68, iz Zagreba objavljuje

NATJEČAJ

za zapošljavanje na radno mjesto:

viši savjetnik/savjetnica za računovodstvo (viši savjetnik/savjetnica 2), na određeno vrijeme, nepuno radno vrijeme (20 sati tjedno), probni rad u trajanju od tri mjeseca – 1 izvršitelj/ica

Mjesto rada: Zagreb, sjedište Instituta, Ulica grada Vukovara 68

S višim savjetnikom/savjetnicom za računovodstvo sklapa se ugovor o radu na određeno vrijeme, u trajanju do jedne godine, s mogućnošću produljenja, radi rada na istraživačkom projektu ograničenog trajanja, a na teret vlastitih prihoda, na nepuno radno vrijeme (20 sati tjedno). Vrsta zaposlenja: Na određeno; računovodstveni poslovi na EU projektu. Mogućnost zaposlenja umirovljenika.

UVJETI:
Osim općih uvjeta za zasnivanje radnog odnosa sukladno općim propisima o radu, kandidati moraju ispunjavati sljedeće opće i posebne uvjete:

Opći uvjeti:
– završen prijediplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij ekonomskog smjera (sveučilišni/a magistar/magistra ekonomije, magistar/a ekonomije)
– najmanje 4 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima.

Posebni uvjeti:
− znanje rada u relevantnim računalnim programima, poznavanje računovodstvenih procedura, poznavanje propisa o doprinosima na plaće i porezima
− poznavanje jednoga svjetskog jezika

Prednosti:
− kompetencije iz područja računovodstva i financija EU projekata, stručni ispiti i službene kvalifikacije su poželjni.

Probni rad u trajanju: 3 mjeseca.

PRIJAVA NA NATJEČAJ:

Uz pisanu i vlastoručno potpisanu prijavu na natječaj potrebno je priložiti:
životopis,
diplomu ili uvjerenje o završenom studiju, (ukoliko je diploma stečena u inozemstvu potreban je i dokaz o priznavanju inozemne visokoškolske kvalifikacije u svrhu zapošljavanja),
dokaz o radnom iskustvu - elektronički zapis (e-radna knjižica) ili potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje.

ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVE:

Prijave na natječaj i dokazi o ispunjavanju uvjeta podnose se do roka – petak 25. travnja 2025. (do 23.59 sata CET), u elektroničkom obliku (pdf format) na adresu ured@ipu.hr s naznakom: »Natječaj za višeg savjetnika/savjetnicu za računovodstvo«.

Na natječaj se, pod ravnopravnim uvjetima, imaju pravo javiti osobe obaju spolova.

Ako kandidat ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja prema čl. 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23), uz prijavu na natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze prema navedenom Zakonu navedene u popisu dostupnom na internetskoj poveznici.

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21) dužne su se u prijavi na natječaj pozvati na to pravo i uz prijavu na natječaj dostaviti i dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, broj 157/13. 152/14., 39/18. i 32/20) dužan je, u prijavi na natječaj, pozvati se na to pravo i priložiti osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i dokaz o statusu osobe s invaliditetom, na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca.

Kandidati koji ispunjavaju uvjete natječaja i koje Povjerenstvo predloži, obavezni su pristupiti provjeri kompetencija putem intervjua. O vremenu i mjestu održavanja razgovora kandidati će biti obaviješteni putem e-pošte.

Prijavom na natječaj kandidati su izričito suglasni da Institut za povijest umjetnosti kao voditelj zbirke osobnih podataka može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati podatke u svrhu provedbe natječajnog postupka sukladno propisima koji reguliraju zaštitu osobnih podataka.

Isprave se prilažu u pdf formatu u neovjerenim preslikama. Prije izbora, po pozivu Povjerenstva kandidat je dužan predočiti izvornike isprava i dokumentacije.

Rezultati natječaja bit će objavljeni na mrežnoj stranici Instituta. O rezultatima izbora kandidati će biti obaviješteni u roku od 15 dana od dana donošenja odluke o izboru.

Zakašnjele i nepotpune prijave na natječaj neće biti razmatrane.

Natječaj je objavljen na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i na mrežnim stranicama Instituta dana 10. travnja 2025.godine.

Institut za povijest umjetnosti, Zagreb