Digitalna povijest umjetnosti – metode, prakse, epistemologija I
Mjesto održavanja i trajanje
Zagreb, SRCE – Sveučilišni računski centar, 12.–14. studenoga 2018.
Organizatori
Institut za povijest umjetnosti
SRCE – Sveučilišni računski centar
Znanstveni odbor
Johannes Preiser-Kapeller, Austrijska akademija znanosti, Beč
Tania Ørum, Sveučilište u Kopenhagenu, Odjel za umjetnost i kulturalne studije
Isabel Wünsche, Sveučilište Jacobs u Bremenu, Škola za humanističke i društvene znanosti
Marianne Ping Huang, Sveučilište u Aarhusu, Škola za komunikaciju i kulturu
Vinko Zlatić, Institut Ruđer Bošković, Zagreb
Ljiljana Kolešnik, Institut za povijest umjetnosti, Zagreb
Organizacijski odbor
Ljiljana Kolešnik, Institut za povijest umjetnosti, Zagreb, voditeljica organizacijskog odbora
Sanja Sekelj, Institut za povijest umjetnosti, Zagreb
Sanja Horvatinčić, Institut za povijest umjetnosti, Zagreb
Tamara Bjažić Klarin, Institut za povijest umjetnosti, Zagreb
Petra Šlosel, Institut za povijest umjetnosti, Zagreb
Ivan Marić, SRCE – Sveučilišni računski centar, Zagreb
Draženko Celjak, SRCE – Sveučilišni računski centar, Zagreb
Suzana Kikić, SRCE – Sveučilišni računski centar, Zagreb
Koraljka Kuzman-Šlogar, DARIAH-HR
Preuzmite
Povezane publikacije
— Ljiljana Kolešnik, Sanja Horvatinčić (ur.), Modern and Contemporary Artists' Networks. An Inquiry into Digital History of Art and Architecture, Institut za povijest umjetnosti, Zagreb, 2018.
— Tematski broj časopisa Život umjetnosti 99/2016.
Osvrti i objave
— Sanja Sekelj, „Digitalna povijest umjetnosti – potencijal za artikulaciju drukčije ideologije polja“, Kvartal – Kronika povijesti umjetnosti u Hrvatskoj, 1-4, 2018., 162-165
— Lujo Parežanin, Mreže i strukture (nezavisne) kulture, 28. 10. 2019.
— Lujo Parežanin, Modeli umrežavanja umjetnika, 9. 12. 2018.
— Lujo Parežanin, Centar na 'periferiji', 3. 12. 2018.
— Lujo Parežanin, Za otvorenu znanost, 22. 6. 2017.
— Lujo Parežanin, Scenariji razvoja digitalne humanistike, 8. 6. 2017.
Dizajn vizuala
Damir Gamulin, Nives Sertić
-
Konferencija je održana u okviru HRZZ projekta ARTNET „Moderne i suvremene umjetničke mreže, umjetničke grupe i udruženja. Organizacijski i komunikacijski modeli suradničkih umjetničkih praksi 20. i 21. stoljeća“.